Tråk dag hemma...

Sitter här nu i soffan. Vaknade kl 13 - herreguuuud.

Idag har jag INGENTING på schemat... Både skönt och jobbigt.

Just nu sitter jag här och har världens godis & choklad sug... Blää
Men jag ska inte.

Ska inte
KAN INTE AV EKONOMISKA SJÄL
Får inte


Men jobbigt e det att vara fast i detta jävla sockerträsk. Usch...



Men jag ska kämpa. Lika väl som man kan bli fri från alkohol o narkotika beroeende, kan man bli fri från sockerberoende.
BARA MAN HAR VILJAN...

Näää så nu ska jag gå o få i mig nått vettigt att äta, frukost, lunch eller middag - vet inte vad jag ska kalla det..
Men men.

Vad ska Ni göra idag/ikväll?

Jag ser redan fram emot RENT HUS KL 20.00...

HA D PÅ BADET (som alla säger i Norge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0