Torsdag idag då!

Förstår inte varför jag satte klockan på 9.00?
Förstår heller inte varför jag gick upp då?

Jo just det jag VILL HA NORMALA morgon rutiner, så var det...



Idag ska jag tvätta kl 14...

Susana kommer kl 13 och jag planerar att vi ska städa (som alltid typ)!
Nää men det e så himla skitigt här tycker jag...
Och katthår på allt nästan.
Det märks att det börjar bli varmare för då tappar Nova-Li mycket mer päls...
Aja!

Annars händer NADA idag...
Inge kul väder heller...faan.

Men jag läste att på lördag ska det bli sol och 17 grader ute...vågar man tro på det??

Aja, ska ta min 2:a kopp kaffe nu och min 2:a cigg...

See ya later :D


ehh jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0