Torrt...

med kommentarer här tycker jag. När ni ändå e här inne varför inte slänga iväg en? Skulle göra mig väldigt glad!

Hursomhelst, lyckades somna igår vid 23.00 tiden - FANTASTISKT!
Vaknade imorse av VÄCKARKLOCKAN - KORS I TAKET! Kl 9 cirka.
Gick upp o drack kaffe o duschade!

Kl 11 kom Boby o reparerade några saker hos mig... Nästa vecka ska jag få nya "hyllor" till garderoberna!!!

Sen mötte jag mormor, snälla mormor, o vi gick till Maxi i detta underbara väder o så fick jag låna pengar så jag kunde köpa lite av det mest akuta. Sen fick jag även låna lite extra om d skulle köra ihop sig..typ.
Ja ja tack mormor (även om du inte läser detta ha ha)

Sen har jag suttit i telefonen med comhem o de lyckades till slut hjälpa mig så nu har jag en epost till laptopen oxå :D

Sen fick jag nått ryck o har gått igenom, rensat 2 garderober = 2 kassar med kläder o skor som ska kastas. Och jag kastar äääntligen mina favvo ballerina skor :( De e såå skööna o fina oxå - eller var iaf. De var...ehh..väldigt använda (2 sommrar)!

Så nu ska jag ta o gå ner med kassarna i soprummet oxå!!!!

Sen blir det väl att jag tittar på nån film kanske?? Ska koppel/sele träna med Nova sen oxå...

Jepp!



(GLÖM INTE ATT KOMMENTERA OM DU HAR KOMMIT ÄNDA HIT NER)

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Neej, Kasta inget!! Jag älskar beg kläder :D

Säg till om du har nåt...

Kram

2009-04-01 @ 17:28:29
Postat av: Sophia

Jag gör som du säger..kommenterar. Vågar inte göra annat ;)

Fiih fan va skönt det är å bli av med gamla grejer! Jag har ett system som funkar bra, har jag inte använt ett klädesplagg under de senaste 5 månaderna så kastas det!

2009-04-01 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0