Stor städning + tvättning...

Oj oj oj!

Vaknade snällt på första singnalen på telefonen när Marie ringde o väckte mig imorse kl 6.05! Oj oj va jag känner mig duktig...


Gick till tvättstugan kl 7. var klar ca 8.30. Och då började jag STOOOOOOOOOOORSTÄDA!!!

Så nu e det såååå rent hus här, hihi!

Nu har jag precis tagit ett varmt skönt skum bad... Och så har jag satt på mig lite sommriga + mysiga kläder :D

Mellan 16.30-17.00 kommer min godeman. Japp from IDAG har jag en, honom - Eduardo heter han...
Passar jätte bra att han kommer idag, för nu har jag fått de flesta eller tom alla räkningar o jag får pengar på måndag...
E bara nervös för min mobil räkning var skyyyyy hög denna månad. Skit asså, måste gå in på "Mina Sidor" på tele 2 o kolla va faan jag gjort (HJÄLP).

Aja sen får jag se vad som händer ikväll...känner för att göra något. Kanske går en promenad eller våldgästar Marie om hon inte ska göra nått speciellt, ska ringa o fråga isf såklart...

Vad ska ni göra idag och i helgen?? Skriv gärna och berätta!!!





Detta e då jag just nu...höhöhöhö...

Puss på er<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0