Sista inlägget för idag!

Träffade min blivande nye godeman!

Första intrycket tänkte jag - HJÄLP!
(Baserat på utseendet - ja jag vet skäms på mig)

Men sen satt vi o pratade ganska länge. Han verkade jätte bra! Förstod vad jag sa vad jag ville ha för slags hjälp osv.
Så han ska ringa chefen på överförmyndarnämnden imorgon o sen väntar jag bara på att skriva under att jag GODKÄNNER honom!
Känns ändå liite läskigt eftersom de 2 tidigare har skitit sig, men jag tror faktiskt att han kommer kunna hjälpa mig!
(Innan Kronofogden ringer på dörren...)

Sen har jag inte gjort nått speciellt. Tittat på en film, diskat, gett Nova-Li mat(som hon inte ville äta), sopat, torkat bänkar o bord osv...

Nu ska jag väl snart börja tänka på att sova...

JA JAG VET MEN DET E JU INGET BRA PÅ TV!!!!
(då kan man lika gärna gå o lägga sig o spela lite nintendo)

Ska bara kika runt lite på the computer först :D


Ser ni hur trött jag e...

Imorrn börjar jag praktisera oxå.
Läskigt kul o spännande!
Mest kul!


Godnatt med er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0