Pyssla-om-mig-själv-dag :D

Ja nu har jag VERKLIGEN PYSSLAT OM MIG SJÄLV.

Tog 1 lååång o varm dusch förut, hade lite fotvård.

Och nu har jag haft lite manikyr med ett manikyr sett jag köpte i Borlänge för snart 2 år sen. Det e super bra, men d var jävligt dyrt oxå...

Aja lite bilder, var svårt att ta så ni kanske inte ser nån skillnad men för att verkligen nästan ALDRIG MÅLA OCH FIXA NAGLARNA SÅ E JAG NÖJD!


INNAN



LITE BLANKARE



LJUSROSA NAGELLACK

Sen har jag målat tånaglarna oxå i blodröd färg...

Så nu fick jag sån lust att köpa nya sommar skor...
Tänkte ta en promenix till Ica Maxi nu o kolla om de har några billiga, sköna och lite fina/snygga ballerina skor. Jag behöver faktiskt ett par nya eftersom jag har kastat alla mina gamla...

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0