Psykologen och tvättstuga...



Jävlar, kom just på att jag måste ta med mig massa papper till psykologen eftersom vi ska söka fondpengar...Ahhh, det e bara att börja leta bland alla jäääävla papper. Jag HATAR papper...

Hon kommer o hämtar mig 10.50...

Kl 14-18.00 har jag tvättstugan. Hoppas verkligen att ingenting krånglar nu, e såå trött på det.

Sen ska jag nog inte göra så mycket mer. Kanske tar jag ut Nova-Li på en liten promenad??!!
Det var några dagar sen vi gjorde d....

Imorrn blir det sommar i sthlm o vad passar inte bättre att göra då? Jo GRILLA!!!! Sitta ute i solen o äta gott med trevligt sällskap ,he he he- kan aldrig vara fel!

Och på söndag kommer mamma o syster hit för 1.a gången på ett halvår...Japp, så länge sen var d de var här hos mig. Vi ska äta middag o bara ha d trevligt.
Egentligen skulle jag ha åkt på en kryssning med Annika på söndag, men jag insåg att jag inte kan (har råd) efter att min godeman var här...tyvärr. Men det kommer fler chanser :D

Hoppas allt e bra med er!!! Skriv gärna en rad o berätta vad ni har för er. Och tipsa gärna om bra bloggar...

Pusseli puss


BTW haaatar att jag har fått så långt hår-uuuuscha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0