Nya ballerina skor...

tralla la la laaaaaaaaaaa!!!

Hittade 2 par ballerina skor, ett par rosa o ett par svarta med rosett på sidan - så söta.

Men jag e lite rolig...
Kostade 100 kr/st och de svarta var de sista kvar och de var väldigt skitiga men de rosa var ännu smutsigare.
Så, när jag kommer till kassan frågar jag vänligt om jag skulle kunna få de billigare...

Kassörskan ringde o nån kom o kollade på de o så sa hon till mig att "ja, jag kan sänka priset men då e det ingen bytes rätt och jag kan inte sänka mycket - FÖR DE KOMMER SÄLJAS FÖR 100 KR!!!"
Ok, visst sa jag - så jag fick båda för 178 kr istället för 200 kr. Inte mycket skillnad men lite iaf, hihi.

Har funderat mycket på detta att jag prutar ganska ofta när jag handlar o jag undrar då hur det kommer bli utomlands...kommer jag få sakerna gratis då när jag 98 gånger av 100 lyckas få ner priset här i Sverige - även om det inte e många kronor...

För övrigt kan jag tala om att det mesta av smutsen gick att tvätta bort förutom ett smalt litet svart streck på de rosa - men det fixar jag med min nagellack ha ha ha!

Här e de:



Så söta, enligt mig då da, och framför allt sköööna!!!


Nu ska jag kolla runt lite på datorn, sen e det RENT HUS!
Till det ska jag njuta med en burk cola light.

Nej kors i taket - jag köpte inget godis. Bara en banan milkshake på donken, så oemotståndlig  o typ 1000 år sen jag drack en sån...

Ha re bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0