Ny duschad, nystädat och nytvättat :D

Precis duschat.

Städade själv INNAN Susana kom!
Sen babblade vi o rökte o drack kaffe.

Sen kom Marie förbi en sväng - alltid lika trevligt!

Mitt i allt hade jag tvättstugan o för 1 gångs skull strulade ingen av maskinerna...yipppiie:D

Sen tittade jag lite på Stephen Kings "Det" men orkade inte se klart den...

Kollade SÅKLART på "Hjälp, Jag är med i en japansk gameshow!"
Varför? För min Marie Picasso e ju med!!!!
Och Dogge...
Hans mamma o min mamma umgicks mycket för ett tag sen o jag var ju med på hans dotters dop Bianca...

Nu går filmen ADAM OCH EVA men jag tror jag dissar den - har den på dvd - och kryper ner istället!
I min ren bäddade säng!!!

Men vi hörs imorrn!

Godnatt på er<3


Tidigare i eftermiddags...


And now!!!



(blää, inget bra självförtroende idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0