New day today!!!



Idag ska jag jobba igen...puhh.
Men det e skönt att ha nått att göra några dagar i veckan. Nått vettigt. Funderar tom på att kanske börja jobba 3 dagar/vecka istället för 2...men jag måste ta upp det med hela Sverige känns d som. Nää men med mina boendestödjare och min psykolog...

Hursomhelst, jag vaknade strax innan kl 9 imorse, trots att jag inte somnade förrän efter 00.30 igår... Konstigt, men men - min sömn e knäpp - minst sagt!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...Vill inte äta nått ännu, dels för att jag inte e hungrig o dels för att jag vill äta strax innan jag går så jag håller mig mätt på jobbet..

De håller på och borrar utav bara helsike i lägenheten ovanför mig. Jag antar att det har med det nya nätverket att göra, står massa lappar i hallen. Pratade precis med mamma o hon sa "Ja då får du njuta av detta i flera veckor"
De har precis blivit klara uppe hos mamma o hon sa att det borras o grejjas i flera veckor, och det ligger kablar o stegar i hela trapphuset...
Kul? Nej...


Ja ja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen kanske jag spelar lite Hidden objects en stund...


Me right now - inte mycket för världen, höhöhö...

Vad ska Ni som  läser detta göra idag då? Skriv gärna o berätta!

Ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0