Måndag...



Ja då var d måndag igen...herreguuud vart tar dagarna vägen?

Nu idag kommer E klockan 10. Hon ska få klippa Novas klor och sen ska vi gå och handla min "veckohandling"...
Sen måste jag hämta mediciner...
Och så ska jag ta med Novisen ut.

Berättade aldrig d, men när vi var ute i lördags så var hon såå modig, hon gick o gick. Förbi flera gårdar och hon njöt verkligen, så igår tjatade hon på mig enormt mycket...hon ville gå ut - men jag orkade inte, så d blir idag istället...
Min duktiga o modiga lilla tjej.

O d var så mysigt igår kväll när vi gick o la oss. Jag var jätte ledsen för jag tänkte så på Nellie, så jag grät en hel del.
Och så kryper jag ner i sängen o då kommer Nova o lägger sig på mitt bröst. Och så somnar vi.
Det e andra gången det händer nu...
Så mys. Jag känner att Nova och jag har fått ett starkare band sen allt detta hände...

Ja, så nu ska jag ta o dricka upp kaffet o klä på mig...

Vi höres senare...


Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

hej tack för din kommentar.. ja det e helt sjukt.. kram på dig /P

2009-04-27 @ 10:51:40
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Sophia

Visst är det underbart med djur när man är ledsen? Dom känner verkligen det och är så bra på att trösta. Måste säga att jag tycker du passar jättebra i den hårlängd du har just nu, läste att du tyckte det blivit för långt men det är superfint! kram

2009-04-27 @ 13:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0