Jobba idag igen...

ska bli skit kul. Alla e så trevliga där och det e lite avslappnande med att stå/sitta o kolla igenom kläder och pris märka de samtidigt som man pratar men någon av de andra som oxå står där...

För övrigt kan jag tala oom att imorse eller ja kl 10.30 när jag gick upp så det första jag ser e en silverfisk på golvet...euuusch. Men då kom Nova-Li till min räddning. Hon lekte lite med den sen åt hon upp den, yep jag säger ju att det e bra att ha katter om man tycker insekter o småkryp e äcklikga...

Nästa gång jag städar (antagligen imorgon) ska jag göra d de sa på Rent hus. Ta doft olja o stryka längs listerna...
Det skulle silverfiskarna & pälsängrarna inte gilla tydligen, fast det sist nämnda har jag inte stött på här hemma - ännu...
UUUUSCH!!!

Ja ja. Nu ska jag ta o gå o borsta tänderna...sen ringa ett samtal...

Sen e det work time.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Sophia

Sjukt äckligt med silverfiskar:S Hade såna när jag flyttade in i min lgh, men har en hund som är en jävel på att avliva smådjur...hon äter inte upp dom utan hon mosar dom med tassen...perfekt :D

Hoppas du haft en bra dag på jobbet, låter som att du trivs och det är ju det viktigaste!

2009-04-16 @ 20:02:17
Postat av: Matilda

Jag vill också jobba på second hand... Jag ser så begagnad ut själv, ha ha.

2009-04-17 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0