Jobb idag då...

Åhh herregud...

Vaknade kl 10.15 ca... var uppe för sent igår, kunde inte somna...

Fick kasta på mig kläderna o gå till apoteket för mina mediciner var slut o där var d naturligtvis 10000000 miljarder människor...

Men jag fick de till slut och nu har jag precis ätit brunch...

Om ca 35 minuter måste jag gå...Om jag ska vara ärlig så har jag ingen lust, men jag vet att det blir kul när jag e där...
Aja. Får väl se oxå om jag ser nått som jag vill köpa - typ soffa, säng eller matbordstolar...

Så nu ska jag bara lägga mig i soffan o andas lite med min kaffe kopp o abba musik i bakgrunden...

Vad ska ni göra idag då?

Ha d bra!

Kram Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0