Inga kommentarer...

Puhh...

Nova-Li väckte mig 6.45 imorse - yippiiiee (not).


Nu har reparatören från BoBy precis varit hos mig igen - fick nya hållbarare hyllor i garderoberna.
Så nu har jag precis rensat bland alla kläder jag slängde på sängen innan han kom o lagt in fint i garderoberna. Det blev riktigt bra, jag e toppen nöjd. Kanske ska säga att "hyllorna" är asså trådbackar, men d e 1000 ggr bättre än de förra jag hade som var av plast o bara man tittade på de ramlade de ner... Så det här var bra!!! O han reparatören e jätte trevlig varje gång!!!

Nog om detta.

Om ca 2 timmar ska jag gå till maxi o möta mamma-vi ska handla..."får" lite pengar av henne så jag kan köpa det viktigaste...

Sen strax innan 15.30 kommer min psykolog o hämtar mig eftersom jag har samtal med henne idag...

Funderar på vad jag ska göra nu...aja får väl se.

Kram på er alla, hoppas ni får en bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0