Idag har jag gjort:

  • Varit o träffat föreståndaren på second hand affären där jag ska börja på onsdag. Gick jätte bra!
  • Min boendestödjare E bjöd mig på macka o dricka på cafeet i centrum - mysigt i solen!
  • Åkte med mormor till Skärholmen och fick min påskpresent - RAMAR!
  • När jag kom hem började jag fixa med minnes väggen på en gång - blev riktigt nöjd!
  • Sen gick jag ut med sopor o postade 2 brev.
  • Sen sele OCH koppel tränade jag med Nova i ca 30 minuter - gick väldigt bra, imorrn tar jag nog steget ut i trapphuset!
  • Installerat Samsung PC Studios på denna dator!
  • Fört över bilder o videos från mobilen!
Ja sen har jag gjort lite andra små saker oxå men herreguud kan ju inte skriva upp allt!!!

Här bjuder jag på lite "gamla" och nya kort!


Kollage jag gorde på psyk...


Så här glad blev jag hos Maie förra lördagen när hon kom på att hon hade Dummle!!!
Senare på kvällen/natten gick jag o Ing-Marie ut på krogen...


Men ändå så var jag så här pigg o vacker morgonen efter!!!???

 
Nova såg onormalt lång ut och bilden på mig e när jag o mormor var på väg till Maxi här om dan!

Jaha nu strular d IGEN! Får vänta med resten av bilderna!

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0