HJÄÄÄLP!!!

Sitter här nu o e riktigt rädd. Har en granne som e "lite" konstig. Har pratat med henne några få ggr. Hon sa att hon var sjukskriven för att hon har "gått mot väggen"!

Varför jag e rädd e för att för ca 30 minuter sen ringde hon 2 ggr på min dörr - jag kollade i hålet.
Och nu precis skulle jag till hallen för att hämta en sak, då hör jag skrammel utanför. Då står hon där och låser sin dörr, kollar ner i sin brevlåda, låser upp, kollar i brevlådan, och låser igen - håller på så i några minuter. Sen trycker hon på hiss knappen o då RINGER HON PÅ DE ANDRA GRANNARNAS DÖRR 2 ggr...

Skit asså e skit skraj nu asså...

Tur att jag har säkerhetsdörr, men det e läskigt ändå...

Så om jag dör så e det säkert så att jag har fått en hjärtinfarkt av rädsla eller blivit mördad....

Usch hur ska jag våga gå o sova nu??

Aja.

Godnatt iaf...


Kommentarer
Postat av: Defekten

Brrr! Psyko-grannar kan vara riktigt läskiga. Jag har väl haft lite tur eftersom det alltid varit JAG som är psyko-grannen ;)

2009-04-19 @ 23:33:28
URL: http://defekten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0