Hej å håå, lingon tååå!

Godmorgon everybody!

Ja JAG e vaen vaknade kl 8 av mobil larmet! Perfa!

Igår hade jag ingen llust att blogga och jag kunde inte heller för jag varc tvungen att "reparera" hela datorn så allt försvann...japp. Men nu e den fit for fight igen!!! He he.

Hade en grillkväll igår oxå, herregud 3 dagar i rad, men det var jätte trevligt o mysigt - som alltid. Och god mat måste jag säga oxå!!
Kom hem tidigare efteråt oxå,, vid 20.30 tiden tror jag, eller kanske lite tidigare tom. Det var iaf ljust ute när jag gick hem - hääärligt!!!

Hursomhelst! Idag ska jag:
  • Kl 10 - träffa personligt ombud
  • Kl 11 - läkar tid på vc
  • Kl 16.15 ca träffa min ev nya godman
Yes så  jag ska strax hoppa in i duschen. O få i mig nån frukost kanske? Om jag inte väntar med det tills jag kommer hem?? Får se!!!

Just nu har lillla Nova-Li (kärt barn har många namn) fått tok fnatt o springer om kring med sin lilla kompis/leksak. Attackerar tunneln då o då!!! Ska ta o gå ut en sväng med henne igen sen efter jag vart hos läkaren...

Just d, det måste ha varit strömavbrott här inatt, för min väckarklocka står o blinkar...Hmm. Aja, tur att man har mobil!!!

Nää nu ska jag ta o sätta lite fart med morgon bestyren!

Vad ska ni göra idag?
Hoppas alla får en bra dag iaf!!!


Kramar o pussar<33



Nyvaken Becka - uscha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0