Grilla i sooolen!

Yep idag ska vi inviga gillsäsången!!! Sitta på gården jag Marie, Ann-Sofi och hennes 2 barn, kanske kommer det nån mer vi får se. Det ska bli dunder mysigt!!!

Bara sitta i solen och verkligen känna hur den värmer och att våren verkligen är här eller åtminstone är på väg!

Novisen e så söt hon har kommit på ett nytt sätt att väcka mig - hon välter ner allt jag har på nattuksbordet - brak brak brak - Å DÅ VAKNAR MAMMA!!!
Gullungen min<3

Ringde Elgiganten ihopp om att få hjälp med min webbkamera men han i luren lät vääldigt ointresserad o sa bara att det inte gick o så fick jag nått annat nr som jag skulle ringa. Naturligtvis har de bara öppet på vardagar - grrrr.
Kan inte använda min webkamera alls nu, inte änns på FB eller YouTube för den e UPP OCH NER!!! Jag misstänker att det e min lilla dator kisse som vart o trampat på tangenterna...hmm, aja får väl snällt vänta tills på måndag.

Bara så ni vet så blir det inte lika mycket kort på mig här då tills detta e fixat - VILKEN BESVIKELSE VA?
Nää visste väl det!


Hursomhelst. Nu ska jag väl ta o få i mig nån frukost - annat än kaffe o cigg asså! Sen ta en dusch och sen koppel o sele träna med Nova - förhoppningsvis i trapphuset, får se hur det blir...

Grillningen blir inte förrän på eftermiddagen så jag har lite tid på mig!

Vad ska Ni göra idag? Skriv gärna och berätta, kul att läsa!

Ha det bra i vårvädret.

Love<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

vart hittar du alla underbara änglabilder? jättefina iallafall....å brittan är ju inte dålig hon heller :P

hoppas du får en bra dag med grillning å allt i solen, själv ska jag ge mig på att städa uteplatsen(bakis å allt...) ta hand om dig!

2009-04-04 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0