Gos med Nova-Li!










PUSS PÅ DIG ÄLSKLINGEN<333


BTW, det blev ingen psykolog idag. Stod utanför o väntade men hon kom aldrig. När d hade gått 30 minuter ringde jag. Nää då hade hon glömt att skriva upp det i sin kalender, så vi bestämmde tid kl 11.15 imorrn istället. Hon bad om ursäkt så hon e förlåten :D

Men jag fick lite panik när jag stod där nere på gården vid vändrondellen o väntade, INNAN JAG RINGDE,  för plötsligt kommer det en polis bil. Jag blev vett skrämd + att jag fick super ångest o så tänkte jag "nää nu kommer de o hämtar mig, jag har säkert fått LPT eller nått, det e därför hon inte kommer... Men de körde några varv o för varje gång de passerade mig tänkte jag "stanna inte stanna inte" och vad händer då? Jo de STANNAR, drar ner fönstret och:


POLISEN: Hej
JAG: h.e.e.e.j
POLISEN: Har du sett nån motorcross körandes här nånstans?
JAG: (I huvudet) Tack gode Gud...
JAG: (Till poliserna) Ja det var nån som körde där borta...

Herre guuuuud va rädd jag blev där, dåliga minnen med poliser maybe??
Ehh ja.


Nu ska jag iaf titta på Sjätte Sinnet.
Och fortsätta mysa med Nova-Li som ligger här bredvid mig i soffan <3


Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

1. du e way snyggare än ängeln på vänster sida, kick ass.

2. asså jag elskar Min katt men det där e fan det finaste jag sett på länge!

3. Poliser gives the creeps!

4. Vi har lite diskussioner och sånt på G på bloggen så kom gärna in och säg din mening. Sen om du har mer citat eller din egen berättelse av psykiatrin så är du jättevälkommen! När du gör ett inlägg så skriv gärna din mejladress - den är bara synlig för mig! Om du har en diagnos som inte finns med på diagnosbloggarna så säg till mig!

[email protected]

psykiatrin.blogg.se

Kram P!

2009-04-29 @ 20:30:39
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0