Godermorgon!!

Först vill jag bara tacka Ing-Marie o Sophia för kommentarerna. Jag blev jätte glad, hihi!
Då vet jag lixom att nån läser d jag skriver oxå...tack!

Och nu då!


Idag på shemat för mig står(med STORA bokstäver) - TVÄTTA!!!!

Jag har tvätt tid kl 14-18. Och nu får jag iiiinte missa den. Min tvättkorg e överöveröver full...Bara hålla tummarna att alla maskiner funkar så jag får det rent o torrt!!!

Sen ska jag ju sele träna med Nova oxå...Men usch vilket tråkigt väder d e ute hörrni. Vart e solen??

Nu ska jag ta o ringa mormor, på fredag ska vi antagligen åka o fixa ramar till korten på Nellie - till minnesväggen!!! Det blir min påsk present från mormor :D

Så jag ska försöka sätta mig o skriva ut lite kort på lill-fisen...Åhh vad jag saknar henne!!!

Aja

Vad ska ni som läser göra idag? Skriv gärna o berätta! Och så skulle jag jätte gärna vilja ha lite tips om bra bloggar!!!

Kram på er<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

It's me again ;) haha..faan va sjukt, du och jag tvättar exakt samma tid idag. men du, har ni ingen sol i sthlm? här i uppsala är det sjuukt fint med sol och värme! nackdelen är bara att det är så fucking lerigt överallt ute och jag har hund...en vit...ajaj :/ men men, välkommnar våren med öppna armar. VÄLKOMMEN SOL OCH BÄTTRE MÅENDE! hoppas du får en bra dag, skickar över några solstrålar.

2009-04-02 @ 14:40:23
Postat av: Becka

Aa d var ju lite skumt! Solen kom fram lite senare! Och d e väldigt lerigt här med! Va mysig med vovve, vad e d för ras? Tack för de solstålarna dem blir det aldrig för många av :D Har du nån blogg??

2009-04-02 @ 21:17:39
URL: http://theangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0