Fy f-n vilken lång o jobbig dag!

Det känns som om jag inte har gjort nått annat än att städa och tvätta o vika kläder...
Det strulade som vanligt i tvättstugan o det såg ut som ett helvete när jag kom dit så jag skrev en stor o lite arg lapp o satte upp. När jag höll på att lägga i all 3 ton tvätt i torktummlaren kommer några killar från BoBy in... Då e d nån som har fel anmält den stora maskinen, som jag märkte hade stannat mitt i centrifugeringen, men funkade när jag tryckte på start igen... Aja sen så var jag i där i nästan 2 timmar...tummlade tvätt, vek tvätt, tummlade tvätt osv osv.

När jag ÄNTLIGEN kom hem med alla kassar så kunde jag inte dra in dramaten kärran i sovrummet för d var så fu-ing lerigt ute så hjulen var alldeles geggiga...

Aja efter mycket om o men hade jag fått in allt i skåpen, lagt på de rena överdragen på soffan, torkat av de leriga hjulen... Då var jag tvungen att vila en stund så jag tittade klart på en film.

Nu har jag åter fått lite av mina krafter tillbaka. Jag har precis tagit en lång sköön o vaarm dusch. Gosat med Nova har jag oxå gjort men idag blir d inge sele träning - d orkar jag INTE!!

Hursomhelst nu har jag på Criminal Minds på 5:an...
Ska väl sova snart. Just d min 20 medicin måste jag ju ta nu, faan att jag alltid ska glömma den.

Här e lite bilder från idag!

 
Gos, mys o prat med min bäbis Nova som av nån anledning ALLTID lyckas se ut som en köttbulle på kort :D
(Lik sin mamma med andra ord!)

 
And here am I right now! Nyduschad o trött...

Vi höres<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0