Dagen börjar lida mot sitt slut...

Ja jag var o handlade med E på Maxi...
Sen gick jag till apoteket o hämtade mediciner. Sen hem och åt brunch - omelett med korv, det var gott men jag e fortfarande mätt, he he...

Sen gick jag ut med Nova en stund, hon var tokig o jagade löv, för det blåste som bara den o så hade solen gått imoln precis då. Sen när vi kom hem, då kom den tillbaka - så typiskt.
Men det var kul o mysigt iaf :D


Kan inte fatta att klockan snart e 19.30...

Kl 21 tänkte jag se CSI!!!!

Nu borde jag hoppa in i duschen men jag tror jag spelar lite Hidden objets först...eller nej jag tviiiingar mig själv in i duschen först. Har hållt på o fixat, plockat undan och diskat så jag känner mig inte jätte fräsch.

Nää som sagt dusch nu, sen spel, sen CSI!

So long suckers^^


Nu förstår ni varför jag behöver duscha...hmm.

BTW, I´M HAPPY FÖR JAG HAR GÅTT NER YTTERLIGARE 1 KG!!!

Mamma tjatade flera ggr när hon var här igår "hur smal jag har blivit"...
Hon säger att det e stor skillnad på mig nu o för bara några veckor sen...o ja jag kan erkänna att jag känner på kläderna att jag har blivit liiite mindre...


Men då ska ni se min mamma - hon syns inte, herreguud säger jag bara...
Det känns väldigt konstigt att vara större än henne, men men - kanske inte så länge till...

Ja, hej då igen då :D

Kommentarer
Postat av: JENNNA

omelett är gott, men skippa korven!

2009-04-27 @ 23:23:31
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0