Bye bye for today!!!

Solade förut för 1:a gången i år! Underbart, med Enya och Celine som sällskap :D



Sen tittade jag på lite film men tog en paus o sele tränade med Novisen och det gick väääldigt bra idag! Hon verkade acceptera den mer idag och hon lekte med mig, hoppade och sprang efter mössen!!! Så sööt! Funderar på att redan imorgon sätta på kopplet o se hur hon reagerar, men jag tror jag ger det 1 eller 2 dagar till. Vill inte pressa den lilla drottningen för mycket!!!

Nu har jag kollat på RENT HUS - mitt favvo program :D
Sen har jag suttit o raderat en hel del kort från FB...japp.

Nu ska jag nog ta o ta natt medicinerna o sen krypa ner i sängen...

Men innan, lite roliga kort på mig!!!

  
He he he he!!!

Godnatt på er vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0