Bilder och saknaden av Nellie...

Nu har jag laddat upp lite bilder från mobilen...Inga märvärdiga...men jag bjuder på de ändå!!!



Hade en väldigt mammig Nova i knät tidigare ikväll<3



Då blev jag ego...som så många andra ggr...


Finns d nått sötare än katt tassar???



Bild från: 9/1-2009

SAKNAR DINA PUSSAR SÅÅÅ MYCKET MIN ÄLSKADE BUS NELLIE. JAG SAKNAR DIG, ALLT MED DIG.
Tänk att när jag tog den här bilden hade du bara 2 månader och 1 dag kvar att leva.
Du dog den 10/3-2009, och jag var med dig hela tiden. Klappade, pussade och viskade lugnande ord i ditt öra...


Åhh älskade mammas lilla matvrak - Jag Saknar Dig.
Att aldrig mer få pussa dig, klappa dig. Höra ditt "prat" när det vankas mat och aldrig mer få bli väckt av dina pussar - det gör ont min älskling. Jag ber för dig att du har det bra där du är nu och att du förlåter mig...
Tills vi ses igen<3

R.I.P NELLIE<333

tårar,tårar,tårar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0