Bilder i massor!

Har tagit massa bilder med mobilen och för en gångs skull ORKAT FÖRA ÖVER DE TILL DATORN PÅ EN GÅNG!!!!

   
Koppel o sele träning med Nova och ja vi gick ut i trapphuset...eller jag gjorde det o så fick jag lyfta ut henne och svansen var nästan mellan benen för naturligtvis lyckades jag pricka in när några väääldigt högljudda grannar smällde i dörren o pratade HÖÖÖGT!!! Men men, det var bara på prov idag. Sen fick hon gå runt själv lite med selen!!!

 Några av bilderna är klick bara!!!


     
Ja jag e bara liiiiiiite ego idag...ehhumm! Ignorera hur ful o fet jag e TACK!!!

 
I STOR brist på helfigursspegel får man använda sig av fönstret - this is me today. USCH!!!
(Undrar om ni kan se mig)



Nova tycker oxå att det e JÄTTE KUL när ungen som bor ovanför mig sitter ut och dinglar med benen o fötterna - dunk, dunk dunk - och Nova svarar ajam mjau jaaam. Eller ja typ några konstiga ljud gör hon iaf!!! Hon tror väl att d e nått jätte spännande djur man kan fånga!!!

Nu ska jag ta o diska lite och torka lite bord osv...
Sen blir det nog dags att gå upp till berget där grillningen ska äga rum!

So long friends!

Kommentera gärna om du ändå har kommit ända hit ner!
Skadar inte - gör bara mig glad!

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Vad söt hon är Nova med sin rosa sele:)

Hoppas att ni hade kul på korvgrillningen!!

Kram

2009-04-05 @ 09:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0