Bilder från Britneys uppträdande i San José i söndags!








KÄLLA: msn.se

I LOVE U BRIT<3

Om mig själv nu då.
Fick en släng av panik ångest...bläää.
Men då kröp jag ner i ett varmt bad o låg där jätte länge samtidigt som jag lyssnade på Ängla-Låtar
1 skiva mamma brände till mig under min längsta inläggningstid...

Sen pratade jag en stund med Marie.

Nu väntar jag på att 1 av alla mina favvo filmer ska börja, den jag tipsade om under tidigare inlägg.

Yep. O så har jag borstat lilla Nova-Li o hon blev gaaaalen o ville iinte att jag skulle sluta, måste köpa en riktig katt borste/kam när jag får pengar... Men nu har jag Nova päls i halsen o näsan o ögonen...hehehe.

Aja, skriver nog inte mer idag. Men ni får ha en trevlig kväll allihopa.

/Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0