Knäppt!

Somnade i soffan kl 21 ca utan sömnisar...

Vaknade 03.40 o gick ola mig i sängen. Sen vaknade jag av att det ringde på dörren som faaan kl11 ca. Det var min boendestödjare. Hon hade stått o ringt på o ropat i brevlådan i en timme!!!(Oops)

Vi skulle ha städat men det blev prat istället o hon kommer imorrn så då ska vi städa(=behööövs).

Vid 15 kom min godeman.
Inge kul, inge kul alls.

Måste betala av mina sjukhus räkningar från psyk som e på ca 4000 kr (från i april-maj o oktober-november)
500 kr extra i månaden. D låter kanske lite men det e det INTE för mig.

Fan.
Och jag som inte ens ville vara inlagd utan den mesta tiden där spenderade jag på LPT o ÄNDÅ ska man betala. FUCK IT!!!

Ja ja.

Nu vet jag inte vad jag ska göra har suttit vid datorn i 100000 timmar känns d som nu, hö hö.

Ska nog gå o se vad mina bäääbisar gör, eller de sover men d känns som de har gjort det vääldigt länge.

O det är d som irriterar mig mest. Jag kan inte ens lägga undan så lite som 50 kr/månad.
Mina bääbisar behöver komma till veterinären för vaccniationer o kastrering.
Men nej Becka, du ska betala för nånting som nån annan HAR TVINGAT DIG TILL!!!

Bajs.

Ja ja, bjuder på lite bilder, denna mörka hemska kväll.



Lessen på psyk helvetet




Mee(just nu)



hmm gör jag?



tyvärr?



Här e denna lilla flicka bara 10 dagar gammal, nu e hon 5 månader, hihi!!!


Byebye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0