YEEEAAHH!!!



Nu sitter  jag har nyduschad, UTSÖVD och redo för dagen!!!

Lyckades somna inatt, tack vare min älskade flickor<3
Vaknade strax innnan 10...

Har pysslat lite hemma. Tagit hand om tvätten från igår, diskat osv...

Tänkte bege mig till Maxi sen... Behöver inhandla lite things!!!

Bye bye

====17.53====

Har varit på maxi. blev dyrt o onödigt. men vadå måste ju få unna mig lite nu i juletid... hö hö

Har hållt på o tittat på "Den där Mary" i över 2 timmar nu men e ännu inte klar för jag tar pauser hela tiden.
E rastlös. O skakig. MEDICINERNA!!!

Ja ja!

Marie vännen kommer snart. Det ska bli mys. Hi hi!
Sitta o snacka lite skit med nått varmt att dricka, e aldrig fel.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0