Ny dag tralla la la laaaa!!!


Gammal bild från i början av året tror jag. Jag hade bruuuunt hår här höhö!

Godmorgon!
Eller God förmiddag!
Har varit vaken sen 7 då lilla Nellie väckte mig! Hihi!
Somnade inte förrän ca kl1.00 inatt för katt(jävlarna), eller jag ska säga, NOVA fick nått fnatt när jag skulle sova o började klättra i gardinerna osv, så jag fick gå upp flera ggr. SUUUUCK!
Ja ja!
Hon lugnade ner sig sen o båda somnade i fotändan va sängen. Så då kunde jag slappna av o somna.
Ska bli så skööönt att få de kastrerade.
Ska ringa på måndag o boka tid...

Nu ska jag strax bege mig till psyk.
E inte säkert att jag får träffa en läkare så d finns en chans att jag får spendera helgen på psyk...
FUUUUCK!!!!
Ja ja hoppas på det bästa.
Tar med mig några paket cigg iaf. Ifall att!

Sitter här med min andra kopp kaffe som i o för sig har blivit kall, men jag dricker det ändå, o lyssnar på BSB o får många minnen.
Trevliga minnen.
JAG KAN JU STOOOLT SÄGA ATT JAG HAR KRAAAMAT KEVIN OCH ATT JAG HAR BÅDE HANS OCH HOWIES AUTOGRAF!!! HIHI!
Här tänt en jordgubbsrökelse oxå för d började brinna i askkoppen för en stund sedan så d luktade äääcklig brandrök i hela vardagsrummet. USCHA!

Nää nu ska jag nog röka upp resten av den halva ciggen o sen ska jag bege mig till HUDDINGE SJUKHUS!

Wish me GOOD LUCK!!!

====03.37===
E så jävla full....
Har avrt ute med mitt ex o fått gratis drinkar o öl.
Innan var jag hemma hos marie o drack rödvin.flera glas.

skit va jag e full. det bara snurarrar.

har ätit 2 hamburgare.

Nu ska jag (försöka) sova.

GOOD NIGHT"""""""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0