Ny dag och idag SKA det hända grejjer!!!


I HAVE A DREAM!!!

God morgon!

Nu ska jag sätta fart med morgonens bestyr till tonerna av ABBBA!! Hö hö!
Idag blir jag antagligen av med mitt LPT och UTSKRIVEN!!!
Rädd men glaaaad!

Det kan bara bli bättre!!!

===22.38===
Sorry för dålig uppdatering.
Har hänt sååå jävla mycket(BRA)saker idag o ikväll!
Nu e jag BAJS TRÖTT. Har tagit sömnisar o ska gå o lägga mig...
Imorrn lägger jag ut nya bilder som jag har fört över till datorn från mobilen ikväll..Orkar inte nu...
Okej. 1 bild kan jag bjuda på så här på kvällskvisten...



Fick hem mitt paket från ellos idag o bäbisarna vart tokigt glada i den katt möbeln...
Dålig bild för här ser ni en liten Nellie som e sååå tokigt glad och fnattig i sin julklapp...
Hon lekte med musen som hände där därför e hennes huvud suddigt...hon var lixom inte still en sekund hö hö!

Resten kommer imorrn!
Good Night!

I have a dream

===23.01===
Ja jag ska gå o lägga mig...måste bara:

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4080899.ab

Jag har haft lite kontakt med Linneas mamma via mejl o så...
Vill bara hedra Linneas minne än en gång...
Så vacker!
Så tragiskt.
SÅNT SKA INTE FÅ HÄNDA!!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

fin bild du får gära gå in på min blogg o läsa om min dotter som vart fel beh av psy ehlines mamama

2008-12-29 @ 18:06:02
URL: http://minneavehline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0