Mina julklappar i år!

Eftersom jag kommer fira jul ensam i år...så har jag nu precis beställt  "lite" julklappar till mig själv och till bäbisarna från ELLOS!!! Beställde tom hemleverans - tänk så jag lyxar till det - fattig som jag e.
Nej men jag har Ellos Konto. Så det blir på avbetalning!!!

Här e det jag har beställt. OBS! Jag behöver alla dessa saker så det e inte bara "vill ha" grejjer!!!!


Baddräckt - eftersom jag närsomhelst ska börja vattengympa.Det e lite obekvämt med bikini då...


Lång snygg tröja med huva!!!!


2 par mörkgrå leggings...Har velat köpa det sååå länge nu eftersom jag inte har några (hela) kvar...


Benvärmare - mysigt och snyggt!


Vinter stövlar/skor - I neeeeeed!


Svart mönstrad gardin kappa, tunt tyg=snyggt!

Och till sist:

Katt möbel som jag såååå länge har velat köpt till bäääbisarna!!!
Nu var den dessutom på rea! Det var för den här jag tog hemleverans!
God Jul mina älsklingar!!!

Herregud!

Ja ja!

Så farligt va det väl inte, eller?

Skit samma!

(jag e sugen på choklad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0