I´M ALIVE!!!



Vaknade strax efter 7 av Nellies "pussar"! Hihi!

Nu har jag ätit frukost o rökt morgonciggen o dricker kaffe!!!

Och lyssnar på underbara Celine Dion!

I`M ALIVE AND I LOVE IT!!!!

Kanske även sista dagen idag med LPT på mig (för den här gången)?



===09.49===

Ska till psyk idag tydligen...prata med primär jouren o jag hoppas att jag får förlängd permis... tills riktiga ÖL e tillbaka på måndag,,,

men kom ihåg becka, du e på LPT o har INGENTING att säga till om. Eller?



===18.57===

Orkar inte säga så mycket om besöket på psyk annat än att jag ska tillbaka imorrn för att jävla ÖL har strulat till det...

Susana följde med mig hem sen o vi stooorstädade.

Sen har jag lagat o ätit lite mat till. Åt efter psyk besöket oxå...hmm!

Sen har jag badat rosa skum bad!!!
O haft fotvård o smörjt in HEEEELA MIG med body butter med jordgubbsdoft!
Jag luktar jordgubbe nu, hö hö!

Så nu har jag tänt ljus nästan överallt o rökelse iiigen.

Satte mig för att se lite på TV men d fanns inge kul o så e jag så rastlös att jag inte kan sitta still.
Men ska iaf försöka se Körslaget kl 20 ikväll! Om 1 timme...
Hmm vad ska jag göra nu då?

Har laddad ner lite bilder från mobilen nu!
Så här kommer några!!
ENJOY!


Skymning igår kväll från min balkong!!!!!


Hade FönsterBäbisar imorse<333


Jaaag imorse!!!!


Mee på balkongen imorse där jag...


...numera röker på. ENDAST där, höhö!

Så d får räcka för nu...

Bye bye så länge<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, tänker på dig. finns här om du vill prata. <3

2008-12-26 @ 10:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0