Hej idag har jag inte bloggat ännu...

Så nu e d väl dags, höhö!!
Igår laddade jag upp massa bilder från mobilen till datorn så nu tänkte jag lägga upp några av de här...
Sen kan jag säga att jag har haft en bra dag i dag oxå. Tagit igen lite sömn, gått promenad med boendestödjaren o ätit mat ute o blivit bjuden på kaffe... Så det går ingen nöd på mig ännu hihi!
JAG E FORTFARNADE GLAD ÖVER ATT JAG LEVER!

Nu ikväll blir det nog lite Tv o film med tända ljus o rökelse för mig. Kanske även ett skönt varmt skumbad...! Vi får väl se!!!
Här kommer lite bilder iaf. Enjoy!


27/12 var jag hemma hos Marie på kvällen...Blev både lite "sperma"...


...och några glas röd vin! Hade jätte trevligt!

Senare gick jag ju ut på puben med mitt ex o blev prutt full men tyvärr har jag inga bilder eftersom min mobil dog ju såklart! Ja d kanske var nån mening med det??


28/12 Ja så här bra mådde jag morgonen efter. Fy faaaan!!!


29/12 var jag tillbaka på psyk o blev utskriven o av med mitt LPT!!!


Senare samma dag kom mitt paket från Ellos! Här e Nellie med deras julklapp. En katt/klösmöbel som de blev tok glada för höhö. D var ju d som var meningen...


Så här stökigt var d i vardagsrummet sen efter monteringen av "helvetet" o upp packing av mina nya fina o sköna o snygga kläder. Ni hittar de i ett tidigare inlägg. Bilder på mig i de kommer så småningom...


29/12 på psyk innan läkar samtalet o utskrivningen...

Ja det var väl det. har tuuusen nä men många andra bilder oxå men kan ju inte ladda upp alla...
Kommer nog bilder på min outfit idag kanske imorgon... Eller nån annan dag.

Skit imorgon e sista dagen på år 2008... Fan va tiden går fort. Vet inte ännu om eller hur jag ska fira det.
Kanske med Marie o Ing-Marie. Men annars e jag bara hemma med flickorna...
Överlevde ju julafton ensam så då kan jag nog överleva nyårsafton ensam oxå...

Nu e det dags för TV! Unga Mödrar på 5:an om 5 min ca.

Bye bye lingonpaj

===19.36===

Nu har jag laddat ner bilder från min pucko digital kamera oxå...Nu kommer bild beviset på HUR fet jag är och hur VACKRA mina flikkor e...o hur snygg min nya mobil e...


Mobilen uppskuten


Nova o min snygga o super bra mobil :D


Jag idag med mina nya kläder...dålig bild kvalitet men d e min jävla kamera som lever sitt eget liv *HATA*


Ja o bebisarna. De var inte sugna på att ta familjebild o observera mina feeeta mage!!!


Jag o Nova älsklingen<3333


HA HA HA HA!! Var tvungen att lägga ut denna bild. Vi ser alla tre helt drogade ut o jag med min DUBBELHAKA!
Kan skylla på att jag inte var beredd... Detta e alltså MIN FAMILJ! Jag o flickorna!!! Höhö!

Ja...mycke bilder idag. men jag E STOLT att jag har vågat visa min kropp. Även om den inte e nått att vara stolt över så e jag stolt över att jag gjort det... O kläderna e sååå jävla sköna o enligt mig då da, väldigt snygga!!!

Nu tror jag att jag ska passa på att föra över bilder från mobilen från idag... Får se om jag lägger ut de idag eller imorrn...

Bye bye i´m gonna try!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0