Back on track?

Ja jag har varit inlagd!

7/12, bil till S:t Görans akut mottagniing.
LPT och x-tra vak...


Dagen efter, transport till HS, avd M86 - Bipolär avdelning.
Sov 2 dagar i sträck, minns bara att personalen en gång kommer in o sliter upp mig o säger att jag måste vara vaken och att de bäddar sängen. Jag lägger mig ovanpå o somnar om.
Äter ingenting på 3 dagar...

Spökena som med sina eko aktiga röstar säger till mig att krossa glas, skära, bränna, dö.

1 vecka senare ner till avdelning M66 - psykotisk avd.

Bättre o bättre?

Spökena, JA!

Mediciner mediciner. Oxascand, Iktorivil, Nitrazepan m.m
Drogar mig and I love it!!!
Får inte lämna avd. Inte ens med personal - nollad.

Magsjuk - spyr ner hela golvet... Hög feber,

2 dagar senare,
Utskriven?
Permission!

Till 27/12

FUCK IT!

(och jag ska vara ensam imorgon.
JULAFTON.
ännu mer fuck it.)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0