Minus 2,1 kg sen i förrgår

Jaaaaa, yes. Fattar ni - det HÄNDER. Vikten börjar redan krypa neråt, fan va glad o stolt jag är, he he.
Men det går ju alltid fortare i början, sen mattas d av. Och så e det nog så att ju tjockare man är desto lättare är d att BÖRJA tappa kilon. Det RIKTIGA problemet är ju att klara av att fortsätta med kosten.

Men d är sååå fucking skönt. Jag har inte hetsat sen i lördags eller fredags. Denna "rena" känsla man får då e underbar. MEN jag måååste verkligen kunna hålla detta nu o inte låta äs ta över IGEN så fort jag får pengar på måndag.

Jag dricker vääldigt mycket kaffe nu har jag märkt. Typ bara häller i mig, men hellre det än allt annat äckel jag brukade peta i mig. Ursch. Jag tycker även att jag dricker mycket mer vatten nu och d e ju bara bra.
Hur e det med hungern då? Hm, jo asså den finns ju där men d vore ju konstigt att inte bli hungrig - det blir ju alla - smal som tjock... Och jag menar, jag ÄTER ju, jag svälter mig INTE som vissa gör. (ha ha ha, isf vadå wannabe) Det som jag har jobbigast med är o förblir SUGET.

SUGET efter att fylla tomheten jag känner. Flykten jag så desperat vill åt, bara en liten kick and im gone. Men jag har klarat mig UTAN den i 3-4 dagar vilket e enormt.

Ja nog med snack om vikt, he he.

Har varit på mbt kursen idag. Vi fick sätta oss i grupper om 2 och 2 och sen rollspela mot varandra. Vi pratade om AGENTSKAP igen (vilket är en stor del av behandlingen). Jag blev ihop parad med en av de två killarna som e med i gruppen. Vi rollspelade först, bytte roller för att jämföra, sen kom vi in i en väldigt intressant disskusion. Jag märkte att jag fort hamnade i "rollen" som jag ofta hamnar i. Jag e den som ALLTID har svar, tips och förslag på hur man kan möta det jobbiga, det outhärliga. Och då slog det mig att "hur kan jag sitta här o säga att försök detta, tänk lite så, prova att våga ändra på det osv", när jag INTE kan utöva det själv i praktiken.

När jag får panik ångest sitter ja inte precis o tänker på de sakerna. Nej jag flyr, med rakblad, med maten, godiset, alkohol eller det som finns närmast tillhands.

Blev arg på mig själv. Ska nog ta upp detta med Peder på fredag

Nu funderar jag på om jag ska ta med mig Nova-liten och gå ut en stund, det e ju såå himla vårigt o fint ute. Solen lyser, och den VÄRMER verkligen nu. UNDERBART!

Men tyvärr har jag en diskho full med disk som lixom ligger där o ropar på mig. Retar mig. Måste ta hand om den och sen börjar GHOST WHISPERER kl 15.05 som jag började följa för ganska länge sen.

Hmm aa vi får se.

HUGS N`KISSES TO YA ALL ♥


Ha ha ha, va faan gör jag med läpparna på denna bild???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0