Yepp!


Det här e jag just nu = katastrof


Jag o Novisen imorse(eftermiddags)...jag såg fortfarande bakis ut ju, men jag va nyvaken...

Så nu har jag iaf gjort nått.

* Kastat sopor
* Bokat tvättstugan för 3:e gången
* Lämnat in ansöken på Vi om poäng kort

Oj oj oj vad mkt jag har gjort då...nä.

Det här med klockan har fått mig helt ur gängorna...herregud klockan e ju redan 18.33 men FÖR MIG e den 17.33.
JAG HAR HELT TAPPAT GREPPET!!!

Imorrn kommer Susanna kl 10 o då tänkte jag att vi ska städa! Behöööövs!!!

Jag hoppas verkligen att jag får sova inatt...

Nu sitter jag o funderar på om jag ska äta middag? E jag hungrig? Vet ej...

Aja.

Puss på er så länge<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0