Mina älskade flikkor<333

Idag gäller det.

Jag vaknade efter en väldigt orolig sömn i natt...

Och jag har suuuuuper hög ångest av nervositet. Den slår mig rakt i ansiktet. Hjärtat pulserar hårdare än hårdast. Och jag blir livrädd. Tänk om det tillkommer nån komplikation. Tänk om de kommer hata mig efter detta. Tänk om, tänk om...
Men jag försöker att inte visa de hur nervös jag e. Men det e svårt när de tittar på mig med sina sorgsna ögon och jag kan se på de att de undrar "Varför får vi ingen mat"! Älskade Nova & Nellie. Jag gör det här för Er skull. Jag älskar er över allt annat och mitt mamma hjärta blöder, när det inte kan få vara som vanligt, att jag går upp och ropar "Mat, Bäbisar, MAaat, och ni kommer springande. Men det är bara nu älsklingar. Sen ska vi åka till doktorn och ni kommer vara i mammas tankar HELA tiden. Men jag kommer och hämtar er sen. Jag lämnar er aldrig. Och då ska ni få GODIS MAT, såndär lyxig mat. Och jag ber er, hata inte mamma. Jag vill er inget ont. Men den här dagen skulle komma förr eller senare...
JAG ÄLSKAR ER, det är därför jag gör detta...
JAG ÄLSKAR ER TILL SOLEN OCH MÅNEN OCH TILLBAKA IGEN!
Glöm aldrig det!


jag finner inga fler ord i all den här oron och ångesten över vad som KAN hända...Mer än att snälla, skänk mina flikkor Era Tankar och om ni tror på Gud eller så, så Be gärna för de. Det skulle betyda Otroligt mycket.
Och skänk gärna en tanke till mig oxå. En väääldigt nervös och orolig mamma.

Tack.



===09.52===

JAG ÄLSKAR ER TILL SOLEN, MÅNEN oCH TILLBAKA IGEN!

Jag har länge velat skriva om min kärlek till Er, men jag har inte gjort det för det finns inga ord i världen som kan beskriva den kärlek jag känner till Er.

Det var så nära att ni inte kom till mig.
Men av ett mirakel så blev det så.
Vissa kanske skulle säga slump eller något annat.
Men jag VET,
att det var meningen att just ni 2 skulle komma till Mig.
Att jag skulle få bli eran mamma.
Och från första dagen jag såg er...
Så har jag älskat er över allt annat.

Ni fick mig att vakna.
Ni fick mig att älska igen.
Älska Er!

Jag vet att jag inte har funnits där hos och för er hela tiden. Jag vet inte hur jag ska kunna be om förlåtelse för det och jag vet inte hur jag ska kunna lova att det aldrig händer igen.

Men jag Kan lova att jag älskar Er.
Och även om jag skulle vara borta ett tag så kommer jag tillbaka till Er mina älsklingar.


Många föräldrar säger till sina barn att:
"Jag skulle kunna dö för er"

Men jag säger till Er, mina barn, mina bäbisar, mina vackra flikkor:
"Jag Ska Leva För Er"

JAG ÄLSKAR ER TILL SOLEN, MÅNEN OCH TILLBAKA IGEN<333

/Eran Mamma Becka

===22.30===

Bäbisarna har klarat sig, tack gode Gud. De vinglar inte längre vilket de gjorde VÄÄÄÄÄLDIGT mycket när jag kom hem med de... De har mest sovit men de senaste 2-3 timmarna har de varit rätt mycket vakna o aktiva. Tyvärr VÄÄÄLDIGT intresserade av såren på magen så därför var jag TVUNGEN att sätta på de kragen, vilken de INTE tycker om men de har börjat acceptera den nu...
Nu HOPPAS jag bara att de inte lyckas få av den i natt när jag sover...PUUST!!!!

Vilken tuff dag det har varit.

Och Lets Dance tittade jag naturligtvis på o mina favvisar, de jag tyckte var BÄST, var Morgan och Laila...

Nu ska jag röka natt ciggen o sen HOPPAS PÅ ATT KUNNA SLAPPNA AV SÅ ATT JAG FÅR SOVA!
Och det hoppas jag även att mina älsklingar ska kunna göra.

De om några har haft en TUFF dag.

Många kramar från Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0