Tom, osynlig och allmänt blå om händerna!!

Ha ha d där sista fick jag ju till bra. Hade tänkt att skriva "och allmänt bläää" men då kände jag plötsligt hur iskalla mina händer e och mina naglar e lila/blå...hihi!!

Just nu känns det tungt! Många tankar. Om mycket. Om allt. Om inget.

Pratade med psykologen idag, hon har fått tag i min (ja nu säger jag d igen Marie, MIN) överläkare på psyk!
(Tänk att jag har en EGEN ÖVERLÄKARE!!!)
Ska tll psykologen imorrn hon kommer o hämtar mig kl 14...strax innan asså. Då ska vi prata mer om hur vi ska lägga upp det. Asså INLÄGGNINGEN!!!

Usch, bara tanken på att vara inlåst får mig att må dåligt. Eller nja kanske inte, men själva grejjen att jag GÖR DET FRIVILLIGT!!! Ojojojojoj!
"Är jag värd det"?
"Är jag VÄRD att ta emot hjälp när jag mår piss"?
"Det måste finnas någon annan som är mer VÄRD den sängplatsen på psyk än vad jag är."
"Vad e jag VÄRD"?
"E jag värd nått?"

You gonna die up there....

Va?

Vet inte..

Inte värd nått.


Kommentarer
Postat av: sophie

hoppas du blir bättre snart söt <3

2009-02-10 @ 08:51:58
URL: http://ordinarysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0